top of page

Shipping & Returns

SHIPPING POLICY

Gratis verzending binnen Nederland.

Bestellingen geplaatst vóór 23.00 uur worden de volgende werkdag verzonden.

Bestellingen die voor 12.00 uur geplaatst zijn, worden dezelfde werkdag verzonden.

Levering vindt plaats via het koeriersbedrijf [DHL].

RETURN & EXCHANGE POLICY

Retourbeleid

 

Retourbeleid Ons bedrijf hanteert een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u vanaf ontvangst van de goederen 14 dagen de tijd heeft om een ​​retouraanvraag in te dienen.

Om in aanmerking te komen voor retournering dient het artikel in dezelfde staat te verkeren als ontvangen, ongebruikt en in de originele verpakking.

Ook is het noodzakelijk om een ​​kassabon of ander aankoopbewijs bij te voegen.

Om het retourproces te starten kunt u contact met ons opnemen via info@onlilux.nl

 

Als wij uw retourzending accepteren, geven wij u gedetailleerde instructies over hoe en waar u uw pakket terug kunt sturen.

Houd er rekening mee dat wij de retourverzendkosten niet vergoeden.

Wij adviseren u ook dat wij niet verantwoordelijk zijn voor zoekgeraakte retourzendingen die zonder tracking zijn verzonden. Indien u vragen heeft over het retourbeleid, kunt u contact met ons opnemen via info@onlylux.nl

Teruggave van goederen

Zodra uw geretourneerde artikel is ontvangen en geïnspecteerd, informeren wij u over de status van uw retourzending. Indien goedgekeurd, wordt uw terugbetaling binnen 10 werkdagen verwerkt via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij uw terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.

​​

Niet-retourneerbare artikelen Helaas kunnen we om gezondheids- en veiligheidsredenen geen retourzendingen accepteren van oorbellen, of van artikelen die in de uitverkoop of in de uitverkoop zijn geweest.

Uitwisselingen

De meest effectieve manier om zeker te zijn van het juiste product is door de gekochte goederen te retourneren en vervolgens, na acceptatie, een nieuwe bestelling te plaatsen

Schade en problemen


Controleer uw bestelling zorgvuldig nadat u deze heeft ontvangen. Als u ontdekt dat uw artikel defect of beschadigd is of dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op, zodat we het probleem kunnen beoordelen en passende stappen kunnen ondernemen om het op te lossen. op info@onlylux.nl

White and Gold Couple Monogram Logo_20250522_185346_0000.png

 

Contact

​​

OnlyLux

Binnenweg 56

3248AG Melissant 

info@onlylux.nl

KVK 75489910

 

Klantenservice

​​​​

Huis

Verzameling

Verhaal over ons

Contact

Maattabel

Onze verpakking

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrief en ontvang altijd als eerste een berichtje over nieuwe items, kortingen en acties.

Thanks for submitting!

Socials

© 2025, 

Alle teksten en afbeeldingen op deze website zijn auteursrechtelijk beschermd en behoren toe aan OnlyLux.

bottom of page